افزایش بازدید یوتیوب با پروکسی

افزایش بازدید یوتیوب با پروکسی

آیا افزایش بازدید یوتیوب با پروکسی قابل انجام است؟ در سایت یوتیوبر بلاگ میخواهیم به این موضوع بپردازیم و تمامی مراحل را بررسی کنیم. برای معرفی موضوع این پست ابتدا باید بدانید که پروکسی چیست و چه اهمیتی در فضای اینترنتی دارد. اگر بخواهم فضای اینترنت را با فضای واقعی بررسی کنیم پاسخ بسیار ساده ای میتوان به آن داد. قطعا فضای فیزیکی دارای یک آدرس مشخص است و افراد از طریق این آدرس میتوانند به منزل شما برسند. پس آدرس آی پی دقیقا همان آدرس شما در اینترنت است که رابطه مستقیم با پروکسی دارد.

حالا اگر اصطلاح پروکسی را بخواهیم توضیح دهیم: برنامه واسطه‌ای بین کاربر داخلی شبکه و اینترنت است که قابلیت‌های فراوانی در راستای حفظ امنیت[۲]، نظارت مدیریتی، کنترل کاربران و سرویس‌های ذخیره‌سازی دارد. اغلب کاربران اینترنت پروکسی را همان VPN می دانند که این دو دارای تفاوت می باشند اما سرور های وی پی ان (VPN) دارای رمزگذاری می باشند و قیمت سرور های VPN از سرور های پراکسی کمی گران تر است. پراکسی یا پروکسی(Proxy) انواع مختلف دارند که با توجه به نیاز کاربرد های مختلف دارند. از رایج ترین موارد استفاده از پراکسی ایجاد هویت جدید در اینترنت و دور زدن فیلترینگ و محدودیت های اینترنت برخی مناطق است.

ترفند افزایش بازدید یوتیوب با پروکسی

خب تا اینجا فهمیدید مهمترین کار در قبال استفاده از پروکسی ایجاد هویت جدید در اینترنت است. پس به راحتی با یک نرم افزار تخصصی میتوانید عملیات افزایش بازدید یوتیوب با پروکسی را انجام دهید. اما نکاتی که باید به آن دقت کنید سایز صفحه نمایش، نوع سیستم عامل، نوع مرورگر، نوع کامپیوتر پیسی یا لپ‌تاپ، حرکت موس و … میتواند در روند تشخیص کاربر تاثیر گذار باشد. پس اگر بخواهیم الگوریتمهای هوش مصنوعی را دور بزنیم باید از برنامه‌ای استفاده کنیم تا تمام این عملیات بالا را انجام دهد.

این مبحث بسیار پیچیده و عمیق است که توضیحات بیشتر آن از حوصله این بخش خارجه اما در همین حد که بدانید الگوریتم‌های هوش مصنوعی دقیقا مثل انسان رفتار میکنند همین کفایت کار را میکند. و عوامل بالایی که توضیح داده شد در روند دیده شدن ویدیوها و قابل قبول برای یوتیوب به عنوان بازدید اختصاصی تاثیر گذار خواهد بود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در آکادمی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *