وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن

وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن

وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن چیست؟ سوالی که شاید ذهن خیلی از گیمرها را برانگیخته همین است در این بخش میخواهیم در مورد وسایل لازم برای یوتیوبر گیمر شدن بصورت واضح توضیح دهیم تا بتوانید از طریق آن در یوتیوب به درآمد برسید. گیمری شغل جدیدی است که از زمان پیدایش بازی‌های رایانه‌ای بورس شد. در ابتدا روند کار آنها اینگونه بود شرکتهای بزرگ بازی سازی دنیا فضایی را ایجاد میکردند تا افراد با بازی کردن بتوانند تبلیغات برای فروش محصولات خود ایجاد کنند.

رفته رفته با پیشرفت فضای مجازی علل الخصوص یوتیوب افرادی که علاقه زیاد به این کار داشتند تصمیم گرفتند گیم پلی بازی‌هایی که انجام میدهندرا برای دیگران قرار دهند. به همین سبب برای این کار لازم است با وسایل مورد نیاز گیمر شدن آشنایی پیدا کنید. در ادامه همین بخش از سایت یوتیوبربلاگ توضیات تکمیلی را بیان خواهیم نمود.

لوازم مورد نیاز برای گیمر شدن

ابتدا برای شروع باید یک سیستم قوی داشته باشید تا علاوه بر ضبط ویدیو بدون لگ بتوانید بازی را انجام دهید. اگر از کنسول بازی مثل Xbox، ps4، ps5 یا نینتندو استفاده میکنید باید از بازی خود فیلم گرفته و سپس برای ادیت آن را به کامپیوتر خود منتقل کنید. در نهایت پیشنهاد میکنیم برای راحتی کارتان از کامپیوتر استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز برای گیمر شدن

بهترین تهیزات گیمینگ را میتوانید از همین بخش تهیه کنید و یا در صورت مشاوره پیش از خرید میتوان از همین بخش اقدام کنید. اما لوازم دیگری برای تجهیز شدن لازم است که به آنها اشاره میکنیم. وسیله بعدی دوربین، میکروفون، رکوردر ضبط از روی صفحه مانیتور از مهمترین وسایل و تجهیزات اولیه است که برای شروع حتما باید خریداری کنید.

اتاق گیمر حرفه ای چیست؟

عده ای از همان ابتدای کار میخواهند یک اتاق حرفه‌ای برای شروع کار داشته باشند تا بتوانند از همان اتاق ویدیوهای مستمر و با کیفیت رکورد کنند. بی شک داشتن یک اتاق گیمری آرزوی هر بازی کن است اما باید بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفتید را در نظر بگیرید. گاهی اوقات هزینه‌های ابتدایی را باید برای ادامه بقا کم کرد تا بتوانید دوام بیاورید. یوتیوب هم به همین شکل است البته بنا به تجربه پیشنهاد میکنیم فعلا برای شروع همان تجهیزات ابتدایی را فراهم کنید پس از درآمدزایی بصورت پی در پی اقدام به خرید وسایل اتاق گیمری کنید.

اتاق گیمری نیاز به فضای مناسب دارد حداقل متراژ 25 متر است. فضای نوری باید مناسب باشد تا آسیبی به چشم وارد نکند لپ کلام فضای نوری اتاق باید به حالتی تنظیم گردد که مردمک چشم خسته نشود. صندلی گیمینگ باید به حالت ایستاده خیلی نرم، دستگیره دار، چرخ دار و گودی کمر را نیز پر کند. همچنین میز کامپیوتر باید در اندازه استاندارد ساخته شود و صفحه مانیتور دقیقا باید روبروی چشمتان قرار بگیرد تا مانع قوز کمر شود.

آموزش گیمر شدن
بهترین تجهیزات گیمینگ
خرید وسایل گیمری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در آکادمی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *