آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

یکی از مولفه های مهم در یوتیوب افزایش سابسکرایب است که با افزایش آن باعث میشود تا کانال شما بیشتر دیده شود و در همین مسیر افزایش درآمد برای شما به همراه خواهد داشت. اگر تازه کار باشید قطعا به این فکر رفته اید که سریع سابسکرایب خود را بالا ببرید تا به درآمدزایی برسید. از آنجایی که شبکه یوتیوب از الگوریتم های انسانی هوش مصنوعی مجهز شده است پس دور زدن این شبکه به روش های قدیمی دیگر کارساز نیست. پس اگر به دنبال افزایش صحیح دنبال کننده هستید با آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب همراه ما باشید.

آیا برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب وجود دارد؟

به طور معمول با پیشرفت شبکه های اجتماعی قطعا برنامه هایی توسط گروه های مختلف ساخته میشود که کمک می کند تا بتوانید به کمک برنامه افزایش سابسکرایب بتوانید دنبال کننده های خود را افزایش دهید. خب اگر به دنبال چنین برنامه ای هستید باید بگوییم که در مرحله اول این کار بسیار اشتباه است، و دلیل آن را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. اما با تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم در حال حاضر تا اینجا که مقاله آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب بصورت رایگان نوشته شده هنوز برنامه ای را پیدا نکردیم که بتواند چنین رفتاری را برای ما انجام دهد.

آیا برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب وجود دارد

مهمترین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است : اگر جایی همیشه اسم پول در آن بود مطمن باشید که رسیدن به آن کاری بسیار دشوار و سخت است. اگر در مسیر یوتیوبر شدن فعالیت می کنید باید صابون سختی را به تن خودتان بکشید چون هر کاری سختی خودش را دارد.

اگر به دنبال افزایش سابسکرایب رایگان هستید این مقاله را سعی کردم به گونه ای بنویسم تا بتوانم محیطی دوستانه برای همکاران خود پیاده سازی کنیم تا بتوانیم به کمک هم یک کانال را به درآمدزایی برسانیم. در این آموزش ما بصورت رایگان با ساخت یک اتحاد افزایش سابسکرایب با یکدیگر متحد میشویم تا بتوانیم دنبال کننده کانال یوتیوب خود را بالا ببریم. اما لازمه اجرای این کار با توجه به تحقیقاتی که انجام شده بسیار متفاوت است و باید کاملا متاطانه عمل کنیم تا دچار جریمه از سمت یوتیوب نشویم.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعالیت میکنند فکر میکنند که الگوریتم یوتیوب همانند اینستاگرام است تا به کمک سابسکرایب فیک بتوانند بخش مانیتایز کانال خود را فعال کنند. اما باید بگوییم که سابسکرایب فیک یوتیوب کاری بیهوده است چون ممکن است یوتیوب بفهمد و سریع کانال شما را مسدود کند. پس هر کاری که بصورت دزدی یا هک در این راه انجاکم پذیرد قطعا با مشکلاتی شبیه به ریزش Subscribe و مسدود شدن کانال میشود. به قول معروف هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم باید بشینه این مثال برای افرادی است که میخواهند یک شبه راه صد ساله را بروند. دوستان عزیز در این دنیا هر کاری راه و روش خودش را دارد و برای رسیدن به موفقیت باید به قوانین طبیعت احترام بگذارید چون موفقیت یک شبه به دست نمی آید.

آموزش سابسکرایب در یوتیوب

آموزش سابسکرایب در یوتیوب

با توجه به هزینه های زیادی که برای خرید سابسکرایب یوتیوب کردیم و دنبال کننده های فیک تهیه نمودیم در انتها به یک نتیجه منفی رسیدیم که این کار در ابتدای کار بسیار اشتباه بوده و همانطور که بالا به آن اشاره کردیم ممکن است کانال خود را نابود کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا یک گروه اتحادیه افزایش سابسکرایب یوتیوب راه اندازی کنیم تا به کمک انسان های واقعی از نقاط مختلف بتوانیم subscribe کانال دوستان را بالا ببریم.

پس اگر به دنبال سابسکرایب یوتیوب رایگان هستید پیشنهاد میکنیم تا در کانال ما عضو بشید تا به کمک هم دیگر کانال های دوستان را به درآمد برسانیم.

مزیت عضویت در کانال افزایش سابسکرایب یوتیوب رایگان چیست؟

ما برنامه ای بلند مدت را طراحی کردیم که به کمک این برنامه میتوانیم افرادی که به تازگی کانال خود را راه اندازی کردند به درآمد واقعی برسانیم. در ادامه به معرفی مزیت های این عضویت اشاره میکنیم.

  • پیدا کردن یوتیوبرهای فعال
  • افزایش سابسکرایب واقعی و رسیدن به 1000 دنبال کننده اول
  • افزایش واچ تایم واقعی ویدیوهای شما و رسیدن به 4000 دقیقه اول
  • فعال شدن مانیتایز کانال یوتیوب
  • افزایش لایک واقعی
  • افزایش انگنجمنت های کانال شما
  • و…

در بخش اموزش زیاد کردن سابسکرایب یوتیوت باید به یک سری نکات هم دقت کنید تا به مشکل نخورید. اگر به تازگی کانال خود را راه اندازی کردید لازم است که حداقل 1 الی 2 ماه از زمان تولد کانال گذشته باشد و کانال‌فعال باشد. یعنی حداقل هفته ای 4 ویدیو آپلود کرده باشید تا الگوریتم‌های Youtube به کانالتان مشکوک نشوند. اگر این موارد را رعایت کردید در این موقع میتوانید به ادمین کانال سایت یوتیوبر بلاگ در تلگرام پیام بدید تا چنل شما در کانال تلگرام برای افزایش ورودی قرار بگیرد.

کانال اتحاد افزایش SUBSCRIBE در تلگرام حتما عضو بشید تا همدیگر را پیدا کنیم

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در آکادمی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *