تولید محتوای یوتیوب

تولید محتوای یوتیوب

برای تولید محتوای یوتیوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ با این مقاله میخواهیم بصورت واضح و شفاف از جزئیات محتوای ویدیویی که باید برای یوتیوبر شدن انجام دهید توضیح دهیم. امروزه محتوای تصویری بسیار محبوبیت زیادی به نسبت متن پیدا کرده و با توجه به پیشرفت روز به روز شبکه‌های اجتماعی باید خودتان را بروز کنید تا بتوانید محتوای با کیفیت برای مخاطبین تولید کنید. پیشنهاد میکنیم که روی تخصص خودتان تمرکز کنید و محتوای با کیفیت را در راستای نیاز مشتریان تولید کنید. گاهی تولید محتوای یوتیوب بسیار سخت و دشوار است که این به زمانی بر میگردد شما موضوعی برای تولید محتوا نداشته باشید. با در نظر گرفتن این شرایط با سیت یوتیوبر بلاگ همراه ما باشید تا توضیحات کاملی را برایتان ارائه دهیم.

تولید محتوا یوتیوب چگونه است؟

ابتدا باید موضوعی که قرار است برای آن محتوا بسازید پیدا کنید همیشه به کاربران این را تاکید میکنیم محتوایی بسازید که بتوانید رضایت مشتریان را به دست آورید. این موضوع باید در چارچوب تخصصتان پیاده سازی شود مثلا اگر شغل شما عطر فروشی است باید بیایید کلیپهای چند دقیقه از معرفی انواع محصولات بسازید. یا تاثیر هر یک از رایحه‌ها را در قالب فیلم به مخاطبین خود توضیح دهید این کار علاوه بر اینکه کاربران حس خوبی نسبت به شما پیدا میکند بلکه به شما نیز اعتماد کرده و باعث میشود تا از محصولاتتان خرید کنند.

البته به این شغل بلاگری یوتیوب میگویند که در مقاله‌ای جداگانه به آن اشاره میکنیم. در اصل باید تولید محتوا در یوتیوب با چارچوب محکم باشد تا کاربر بتواند از آن استفاده کامل داشته باشد. همیشه کاربران سوالاتی در ذهن دارند که از ما میپرسند ما میخواهیم در این زمینه به سوالات شخصی شما واضح پاسخ دهیم.

چه ابزارهایی برای تولید محتوا در یوتیوب نیاز داریم؟

اگر تازه کار هستید توليد محتوا در يوتيوب کاری دشوار و سخت است، شاید با تجربه کم نتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید به همین خاطر است که میگوییم حتما قبل از شروع کار اقدام به دیدن آموزشهای حرفه‌ای کنید تا بتوانید به درستی کاری را انجام دهید. ابزارهایی که برای پیاده سازی ایده تولید محتوا یوتیوب باید داشته باشید به ترتیب بستگی به نوع و سبک فعالیت شما دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره میکنیم.

بلاگری : اگر میخواهید در زمینه بلاگری فعالیت کنید داشتن یک دوربین با کیفیت و قوی لازمه کار شماست چون فیلمهای با کیفیت باعث جذب مخاطب خواهد شد. پس باید دوربین، رینگ لایت در صورت نیاز، پایه نگهدارنده دوربین، کامپیوتر، نرم افزا ادیت فیلم مثل پریمایر، ادیوس و… نیاز است.

مونتاژ فیلم ( بازنشر ویدیو ساخته شده ) : اگر قرار است که از محتوای دیگران استفاده کنید پس نیاز به یک کامپیوتر قوی دارید که حتی الامکان از رم 16 گیگابایت بهره‌مند باشد، چون سیستم قوی به شما کمک میکند خیلی سریع کلیپهای دیگران را مورد تحلیل و ادیت قرار دهید. یادگیری کار با نرم افزار پریمایر، فتوشاپ، ادیوس، افتر افکت میتواند در کیفیت و تنوع پذیری کلیپ ها به شما کمک کند.

گیمری : اگر اهل بازی کردن هستید پیشنهاد میکنیم مقاله مرتیط با کسب درآمد از بازی در یوتیوب را حتما بخوانید. برای اینکار شما نیاز به نرم افزار ضبط فیلم از روی مانیتور دارید که قدم اول برای شروع کار است. سپس نیاز به نرم افزارهای ادیتور فیلم دارید که بطور مستقیم بر روی فیلم های ضبط شده میتوان آنها را با نرم افزارهای ادیتور مثل پریمایر استفاده نمود، یک میکروفون در صورت نیاز به صحبت کردن هم خالی از لطف نیست.