آموزش کسب درآمد از یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران آیا قابل انجام است؟ پاسخ این سوال بسیار واضح و شفاف بوده چون هر کاربر ایرانی میتواند در هر کجایی از کشور که مستقر باشد به درآمد دلاری یوتیوب برسد. اما برای رسیدن به آن باید مسیری را طی کنید تا در آن به رشد کافی برسید. همه‌ی ما میدانیم یوتیوب یک شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو است و در سال 2006 فعالیت خود را آغاز نموده است. اما چگونگی درآمدزایی آن را کسی به رایگان قرار نداده است. زیرا برای خیلی از افراد منبع درآمد خوبی به حساب خواهد بود.

مشاهده سر فصل های دوره کسب درآمد از یوتیوب ( انتهای همین بخش مراجعه کنید )

درآمدزایی از یوتیوب این روزها بنا به تجربه به دست آمده کمی دشوارتر شده زیرا این شرکت قوانین سخت‌تری برای کاربران بلاگر خود قرار داده است. این قوانین در آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب بطور کامل توضیح داده شده تا افراد بتوانند طبق این قوانین عمل کنند. در همین بخش ما در سایت youtuberblog میخواهیم به بخش کوچکی از این کسب و کار اشاره کنیم تا ببینید چقدر میتوانید در آن مانور درآمدزایی دهید.

آموزش کسب درآمد دلاری از یوتیوب چگونه است؟

آموزش کسب درآمد دلاری از یوتیوب چگونه است؟

با اینکه سیاست قانون گذاری مالی کشور ما بر اساس دلار پایه ریزی شده پس اگر بتوانید به دلار درآمدزایی داشته باشید قطعا میتوانید درآمد خوبی بدست بیاورید. و تقریبا میتوان گفت شما به هیچ عنوان برای درآمد از دیگر افراد عقب نخواهید بود چون دلار به خودی خود شاخص بازار خواهد بود. اولین سوال در آموزش کسب درآمد با یوتیوب به ما چقدر پول می‌دهد؟ یکی از سوالات مهم در ذهن افراد است که در مقاله‌ای جداگانه به آن پرداخته‌ایم اما بطور دقیق نمیتوانیم بگوییم به ازای هر کا ویو چه مقدار پول میدهد. ولی چون موضوعات محتوایی متفاوت است پس قطعا در بخش درآمدتان تاثیر خواهد گذاشت.

روشهای کسب درآمد یوتیوب

اما این سایت به قدری بزرگ است که روشهای مختلفی را میتوان از آن کسب درآمد نمود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. بخش مهمی از این کسب و کارهای آنلاین که در دسته دیجیتال مارکتینگ قرار دارد میتواند به شرح زیر باشد.

  1. ساخت ویدیو و ادیت
  2. تبلیغات در ویدیوهای ساخته شده
  3. فروش محصولات مرتبط با ویدیو ساخته شده
  4. فعالیت در بخش همکاری در فروش آمازون

اما موضوعات بالا تنهای بخشی از این فعالیتها بوده و اگر بخواهید بصورت حرفه‌ای شروع کنید نیاز به یک برنامه کاری دارید که ما در بخش آموزش کسب درآمد با یوتیوب این مسیر را به طور کامل پیاده سازی خواهیم کرد. ولی چطور میتوانیم از روشهای بالا به درآمد برسیم؟

روشهای کسب درآمد یوتیوب

در همین بخش میخواهم بخشی از آموزش رایگان کسب درآمد از یوتیوب را در اخیتارتان قرار دهیم تا نوع نگرش فکری شما به سبک درآمدزایی بازتر شود. در بخش اول ساخت ویدیو و ادیت یکی از راه‌های پر درآمد برای افرادی است که علاقه‌مند به ساخت فیلم و کلیپ دارند. با این کار شما میتوانید نمونه کارهای خودتان را در معرض دید افراد قرار دهید و راه ارتباطی خودتان با کاربران را مشخص کنید. با ساخت ویدیو به درخواست مشتری میتوانید کسب درآمد کنید.

همچنین در بخش دوم میتوان پس از ساخت و آماده شدن ویدیو محصولاتی که برای فروش در نظر گرفته‌اید را در زیر ویدیو بصورت زیرنویس تبلیغ کنید. البته این نوع تبلیغ زمانی به کار می‌آید که ویدیوی شما سرگرم کننده و برای مخاطب جذاب باشد. در بخش سوم پس از انتشار ویدیو در دیسکریپشن میتوانید محصولاتی که میخواهید به فروش برسانید را معرفی کنید. در آخر پس از ثبت نام همکاری در فروش آمازون لینک محصولات مرتبط با موضوع ویدیو میتواند فروش شما را نیز چند برابر کند.

اموزش کسب درامد از طریق یوتیوب

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب به چه صورت خواهد بود؟ ما سطح آموزش را طوری در نظر گرفتیم تا افراد در هر سطح علمی هستند بتوانند در آن شرکت کنند. یعنی از نقطه صفر هر آن چیزی که باید یاد بگیرید را توضیح می‌دهیم و آن را بصورت تصویری و عملی توضیح خواهیم داد. برنامه کاری، محیط و نرم‌افزارهایی که باید با آن کار کنید را به طور کامل توضیح خواهیم داد. مثلا در قسمت‌های اولیه شما باید یاد بگیرید که چطور یک کانال در یوتیوب ساخته میشود و چه نکاتی را باید به آن عمل کنید.

همچنین در آموزش تصویری کسب درآمد از یوتیوب خیلی ساده این نکات خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است تولید محتوا بصورت منظم و طولانی مدت اثر مرکب دارد و باید به این قوانین پای بند باشید. توضیحاتی در مورد فعال کردن مانیتاز کانال یوتیوب اگر بخواهیم به آن اشاره کنیم بسیار ساده خواهد بود. اگر شما قصد درآمدزایی از یوتیوب را دارید باید این شرایط را داشته باشید. باید به 1000 سابسکرایبر و 4000 ساعت واچ تایم داشته باشید. و دقت داشته باشید که این بازدید باید حداقل 1 سال اخیر شما باشد تا مانیتایز کانالتان را بتوانید فعال کنید.

اموزش کسب درامد از طریق یوتیوب

در بخش آموزش کسب درآمد دلاری شاهد روش‌های نوین با چالش‌های جدید هستید در این مجموعه آموزشی قصد داریم تا بهترین نکات را در قالب یک فیلم کامل بررسی و به شما منتقل کنیم. اگر بخواهید کسب درآمد یوتیوب را شروع کنید و با چالش‌های مختلف مواجه هستید نگران نباشید چون ما تلاش میکنیم تا بتوانید خیلی سریع به درآمد دلاری برسید. ممکن است در زمانی شما به این مقاله مراجعه کرده باشید که شاید قوانین یوتیوب تغییر کرده باشد اما این نکته را بدانید با توجه به نسبت آپدیت‌های جدید سایت YouTube آموزش جدید در قالب ویدیو آماده میکنیم و به رایگان بصورت یک ساله برای مخاطبین و دانشجویان ارسال میکنیم.

همانطور که میدانید سیستم‌های هوشمند هر چند ماه یک بار آپدیت میشود و امکانات مختلفی به آن اضافه خواهد شد. هر کدام از این موارد ممکن است کار با آنها کمی دشوار و سخت باشد اما به نسبت نیاز لازم است کار با آنها را یاد بگیرید. به همین منوال تصمیم داریم تا ویدیوهای جدید با توجه به آپدیت جدید در کسب درآمد یوتیوب برای شما آماده کنیم. در نظر بگیرید بعضی از اطلاعات ممکن است ضد و نقیض باشد و نظریه یک کاربر با دیگر کاربران متفاوت باشد. این امر کاملا عادی است چون سیستم داخلی و الگوریتم‌های یوتیوب کاملا هوشمند و مخفی هستند.

مخفی سازی الگوریتم‌ها یک حُسن خوبی که دارند به هیچ عنوان کاربران نمیتوانند تقلب کنند. پس با وجود فضای رقابتی بین کاربران قطعا با افراد اقدام به ایده پردازی جدید و تولید محتوای ویدیویی میکنند. این نکته آنقدر مورد اهمین است که یوتیوب افراد را تشویق به ایده یابی میکند. این کار باعث میشود تعداد مخاطبین این شرکت افزایش پیدا کنند و طیف وسعی از شرکتهای مختلف به این موضوع برای تبلیغات روی بیاورند.

سرفصل کسب درآمد از یوتیوب

اموزش صفر تا صد درامد از یوتیوب

آموزش رایگان کسب درآمد از یوتیوب

کتاب آموزش یوتیوب