چگونه با کمترین امکانات یوتیوبر شویم

چگونه با کمترین امکانات یوتیوبر شویم ؟ در این بخش از سایت یوتیوبر بلاگ میخواهم به این موضوع بپردازیم که چگونه میتوانیم در یک اتاق کوچک شروع به درآمدزایی کنیم. همانطور که میدانید برای یوتیوبر در اولین موضوع باید فن بیان قوی داشته باشید پس خیلی از افراد با کمترین هزینه میخواهند شروع به محتواسازی کنند.

کمترین امکاناتی که شما لازم دارید حداقل به دو عدد چراغ مطاله، موبایل دوربین دار و یک کامپیوتر نسبتا خوب نیاز دارید که حداقل رم 8 گیگ برای آن کافی است تا بتوانید فیلم‌ها را ادیت کنید. اگر از سیستم‌های معمولی استفاده می‌کنید پیشنهاد میکنیم که از نرم افزار کمتزیا یا ادیوس استفاده کنید. این دو نرم افزار از منابع سخت افزاری متوسط و ضعیف هم تا حدی پشتیبانی میکنند.

ابزار یوتیوبر شدن بسیار ساده هستند و با کمترین هزینه در خانه میتوان درآمدهای بالایی را بدست آورد. در حال حاضر درآمد دلاری کاری بسیار سخت و دشوار است پس حالا بهترین راه برای درآمدزایی یوتیوب است تا بتوانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید. فعلا یوتیوب این بخش را برای کاربران فعال کرده پس تا فرصت دارید بهتر است که از آن استفاده کنید. ما پیشنهاد میکنیم یک برنامه بلند مدت برای خودتان تنظیم کنید و در بازه زمانی یک ساله نتیجه آن را با تلاش مستمر ببینید.

برای پاسخ چگونه با کمترین امکانات یوتیوبر شویم باید بدانید نور چراغ مطالعه برای شفافیت و روشنایی محیط کاربرد دارد. این دو نور باید در روبروی شما که دو طرف رخ شما را در بر میگیرد باید استفاده کنید. در حالت عادی نور به صورت سخت با صورت شما تماس دارد که برای نرم کردن آن باید از دستمال کاغذی استفاده کنید. همچنین بهتر است از نور سفید برای روشنایی محیط استفاده کنید.

چرا باید از دو نور استفاده کرد؟ بخاطر اینکه هر دو یک دیگر را خنثی میکنند و مانع سایه در فیلم میشود. همچنین دوربین موبایل باید موازی با زاویه چشم‌ها روبروی شما قرار بگیرد و برای ضبط نیز از همان دوربین فعلا برای شروع کفایت کارتان را میکند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در آکادمی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *