دانلود ویدیو از یوتیوب

آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب

حتما شما هم هنگام دانلود ویدیو از یوتیوب با مشکل مواجه شده‌اید یا از فیلمی خوشتان آمده اما نمیتوانید آن را دانلود کنید. در ابتدای شروع یوتیوب این قابلیت بصورت مستقیم روی سایت وجود داشت و کاربران هر فیلمی را که نیاز داشتند میتوانستند دانلود کنند. اما در زمان حال امکان دانلود ویدیو روی یوتیوب وجود ندارد و باید از طریق کانالهای واسط و غیر مستقیم اقدام به دانلود آنها کنید. روشهای زیادی را توسط سایت یوتیوبر بلاگ پیدا کرده‌ایم که هر یک بنا به شرایط خاص میتوان از آنها استفاده کرد. این روشها به نسبت موقعیت و ابزارهایی که در دسترس هستند متفاوت است.

دانلود ویدیو از یوتیوب با سایت

این روش کاملا واضح و ساده است فقط کافی است که عبارت Download Youtube را داخل گوگل سرچ کنید در لیست نتایج سایتهایی را به شما نمایش میدهد که بنا به نوع دانلود شما میتواند انتخاب شود. مثلا اگر قصد فرمت صوتی یا ویدویی دارید میتوانید آن را انتخاب نموده و دانلود خود را شروع کنید. اگر یکی از این سایت ها را باز کنید متوجه میشوید که راه میانبری برای شما قرار داده که عبارتی را اگر در آدرس یوتیوب ویدیو بزنید بصورت مستقیم میتوانید دانلود ویدیو از سایت یوتیوب را انجام دهید.

دانلود ویدیو از یوتیوب با تلگرام

همه ما قطعا از شبکه تلگرام استفاده کرده‌ایم میدانیم که رباتهای زیادی در این شبکه فعال هستند که هر یک از آنها برای کاری خاص ساخته شده است. ربات دانلود ویدیو از یوتیوب در تلگرام یکی از این رباتها می باشد، شرایط استفاده از این ربات بسیار ساده است و فقط کافیست لینک ویدیو را کپی کرده و داخل ربات قرار دهید تا لینک دانلود اصلی فعال شود با کلیک بر روی لینک ویدیو مد نظرتان آماده دانلود می باشد.

دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر

همیشه اغلب کاربران یوتیوب افرادی هستند که با کامپیوتر وارد آن شده و اقدام به مشاهده فیلم میکنند. همچنین روحیه این افراد با توجه به ویدیوهای مشاده شده متغییر است به عنوان مثال اگر به دنبال دانلود دانلود ویدیو از یوتیوب به صورت mp3 باشید فقط کافیست که عبارت Download youtube mp3 را در گوگل سرچ کنید و با سایتهایی که بصورت تخصصی قابلیت دانلود فایل صوتی را دارند کار کنید. همچنین شایان ذکر است که بعضی از ویدیوها دارای زیرنویس هستند اگر به دنبال زیر نویس آنها هستید میتوانید عبارت دانلود ویدیو از یوتیوب با زیرنویس که به انگلیسی download video subtitle را سرچ کنید قطعا نتایج مناسبی را به شما نمایش میدهد. پس دستتان برای دانلود هر نوع ویدیو با هر ویژگی باز است و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارید.

کاربران موبایل چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنند؟

پاسخ این سوال بسیار آسان است اگر صاحب گوشی موبایل اندروید هستید می توانید بصورت مستقیم از طریق مرورگر یا تلگرام اقدام به دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید با لینک مستقیم انجام دهید. همچنین این قابلیت برای کاربران آیفون که به دنبال دانلود ویدیو از یوتیوب با ایفون هستند امکان پذیر است. هر گونه سوال و یا ابهام در این زمینه عملا میتواند به شما و دیگران کمک کند تا خیلی سریع تر به نتیجه دلخواه برسید! پس اگر به سوال شما در این مقاله پاسخ داده نشده در بخش نظرات حتما آن را لحاظ کنید.