خرید ویو یوتیوب

خرید ویو یوتیوب، قیمت ویو برای یوتیوب

خرید ویو یوتیوب چیست و چرا باید از آن گاهی مواقع استفاده کنیم؟ این سوالی است که در ذهن مخاطبان سایت یوتیوبربلاگ ایجاد شده، چرا ما باید از ویو یوتیوب برای ویدیوهای خود استفاده کنیم؟ در پاسخ گاهی اوغات برای اینکه فیدبک بسیار خوبی از ویدیوهای خودتان بگیرید مخصوصا زمانی که یک کمپین تبلیغاتی استارت کرده‌اید قطعا میتواند در فروش محصول و خدمات شما تاثیر گذار باشد. با توجه به این جمله ناصحیح اما حقیقی که مردم هنوز عقلشان به  چشمشان هست باور قطعی داریم و مکرر کسب و کارهایی را دیده‌ایم که کیفیت بسیار بالایی برای خدمات و محصولات خود ارائه میکنند اما چون ویو یوتیوب آنها کم است تاثیر منفی رو ذهن مخاطب دارد. اما در عوض ویدیوهای بی کیفیتی هستند که ویو بسیار بالایی دریافت کرده و کاربران اعتماد بیشتری به آنها میکنند.

پس دقیقا به جواب تمام سوالاتی که در ذهن دارید پاسخ دادیم که چرا باید خرید ویو یوتیوب برای ویدیوهای خود انجام دهیم. این کار باید بصورت اصولی و کاملا تخقیقاتی انجام شود تا خروجی خوبی از آن بگیرید. پس بدون تحقیق و به خاطر چشم هم چشمی اقدام به خرید ویو نکنید.

شرایط خرید ویو در یوتیوب

ابتدا باید حداقل 20 پست ویدیویی در کانال خود داشته باشید؛ حتما سابسکرایب بالای 500 عدد داشته باشید تا بتوانید فیدبک خوبی از آنها دریافت کنید.

برای خرید ویو باید ویدیو با کیفیت و ویروسی تولید کنید، منظور از ویدیو ویروسی به کلیپ‌هایی گفته میشود که شامل یک موضوع بسیار داغ خبری بوده و آن موضوع زبان زد خاص و عام شده است. پس این ویدیوها باید در زمان مشخص، وقت مناسب و موضوع مهم منتشر شود تا کاربران آن را برای دیگران اشتراک بگذارند.

عنوان مناسب و جنجالی حتما برای آپلود ویدیو خود قرار دهید. کلماتی شامل اعداد، جنجالی، خفن، حرفه‌ای و … میتواند از در عنوان تاثیر بیشتری داشته باشد.

حتما از یک تصویر پیش نمایش ویدیو در ابتدای ویدیو خود استفاده کنید، هرچقدر این تصویر جذاب تر و کارکترهای کاربردی داشته باشد تاثیر گذاری بیشتری رو ذهن مخاطب دارد.

اگر در بخش بلاگری دارید فعالیت میکنید سعی کنید که ابتدای ویدیو بسیار پر انرژی و پر از حس خوب جلوی دوربین حاظر شوید.

پس از اینکه کارهای بالا را انجام دادید حالا وقت خرید ویو یوتیوب است پس از سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن ویو ویدیو به اندازه‌ای که خرید کرده اید دریافت میکند. در آخر اگر میخواهید بیشتر دیده شوید نیز میتوانید از بخش تبلیغات یوتیوب نیز استفاده کرده و آن ویدیو را به طیف وسیعی از مخاطبین نمایش دهید.