قانون جدید یوتیوب

قانون جدید یوتیوب

قانون جدید یوتیوب چیست؟ برای کسب درآمد از یوتیوب باید ابتدا با قوانین محتوایی و کپی رایت آن آشنا شوید. این قوانین با توجه به نظرات مدیران این شرکت گاها تغییر میکند و بندهای بیشتری احتمال دارد به آن در آینده اضافه شود. در حال حاظر بندهای قوانین یوتیوب به شرح زیر است که اگر آنها را رعایت کنید قطعا به درآمد خوبی خواهید رسید. قبل از هر چیز لطفا با تمام تمرکز این بخش را مطالعه فرمایید.

قانون یوتیوب چیست؟

اگر در این صفحه هستید قطعا میخواهید در این مورد اطلاعاتی برای راه اندازی یک کانال خوب کار خودتان را شروع کنید. در سایت یوتیوبربلاگ میخواهیم به ادامه این قوانین اشاره کنیم لطفا در نظر بگیرید قبل از مانیتاز شدن باید این قوانین را اجرا کنید.

  • کانال شما باید به 1000 سابسکرایب برسد.
  • در یک سال اخیر باید حداقل واچ تایم تمام ویدیوهایتان به 4000 ساعت برسد.
  • قوانین کپی رایت یوتیوب را نقض نکنید.
  • یک حساب Google AdSense بسازید.

خب این قوانین شاید کمی برای کاربران تازه وارد مبهم باشد که ما به هر کدام آنها اشاره میکنیم. منظور از 1000 سابسکرایب همان دنبال کننده‌ها هستند که باید به این عدد حتما برسند. واچ تایم همان دیده شدن ویدیوها هستند که این عدد به طور کامل باید به حداقل 4000 ساعت برسد. اما قانون کپی رایت که توضیحات آن از حوصله این پست خارج است، به ویدیوهایی گفته میشود که توسط افراد بطور اختصاصی تولید شده‌اند. یوتیوب برای افرادی که به این شکل تولید محتوا میکنند حق کپی رایت مشخص نموده که موقع انتشار کاربر میتواند آن را در دسته محتوای کپی رایت قرار دهد.

این ویدیوها به حالتی منتشر میشوند که اگر شخصی ویدیوی شما را دوباره منشتر کند یوتیوب به آن اخطار میدهد و اگر اقدام به حذف آن نکن آن کاربر با مشکل مواجه خواهد شد. حساب ادسنس گوگل برای نقدینگی حساب شما کاربرد دارد و عملا در ایران آن را نمیتوان ساخت به همین منظور وب سایتهایی هستند که بصورت اشتراکی این کار را انجام میدهند. قانون آخر کمی گنگ است و در پستی جداگانه بطور کامل به آن اشاره خواهیم کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در آکادمی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *